16 Kasım 2010 Salı

....İnanın bana hiç bir şey olmadı !!!....

"Bir protestocu psikolojisinde yürüyordum okula o gün oysa, Az sonra okula gireceğim,kim bilir neler yaşayacağım diye düşünür düşünmez beynimde bir fragman dönüyordu ardı arkası kesilmeden... Bağırmalar,kovulmalar,sandalyeler... Nedendir anlamak zordu, Bu yaşıma kadar hiç bir eyleme katılmamıştım ki, Hiç pankart taşımamıştım, "Örtüye uzanan eller kırılsın" dememiştim ki hiç, Ama ne gariptir işte şimdi yıllardır böyle yaşıyormuşcasına biriydim caddede yürüyen Her günkü gibi illegaldim sanki... Boğazıma kadar beni kah tebessüm ettiren kah ağlatan heyecanla yürüdüm yürüdüm ta ki okula varıncaya dek ... Sonra mı?" .... İnanın bana hiç bir şey olmadı!!! Ulu orta yemin etmekten haz etmememe rağmen Ulu orta,hatta sağda,solda,yolda,sokakta her yerde haykırmak isterim ki vallahi de billahi de tallahi de hiç kimseye bir şey olmadı!! Geçen hafta başı örtülü/açık herkes oradaydı tam da bir ilim, bilim,kültür ve medeniyet alanı üniversitede!! Ama inanın kimsenin canı yanmadı,kan dökülmedi,sandalyeler havada uçuşmadı,tekbir nidaları duyulmadı,kimse kimseyi kılığından ötürü kınamadı,başı açık arkadaşlar "eyvah sıra bize gelecek" demedi,mahalle baskısı(!) oluşmadı,teknolojiye giden yollara perde olmadı örtü,uzaya gönderilen füzeye takılmadı,labaratuvarlarda içine hava aldığı,oksijen geçirdiği bizzat test edilip onaylandı:)... Bilakis açığıyla kapalısıyla kol kola omuz omuza dersler işlendi,denklemler çözüldü teoremler kuruldu,derse daha bir iştiyak geldi,herkes pürdikkatti,ilk kez belki de bu denli derse katılım tamdı,tebessümvari çehre sahipleri aydınlanıyor ve örtü veeee örtüüüüüüüü gerçekten oksijennnnn geçiriyordu:)) Ders sonunda açık arkadaşlar kapalı arkadaşları tebrik ediyor,özgürlükçü düşünce sahibi onlarca kapalı/açık genç yine kol kola okulu birlikte terkediyorlar ta ki yarın yine zamanında okulda oluncaya dek... Sonra ne mi oldu? Sonrası çok güzel oldu... tebessüm meltemleriyle aydınlanan çehreler, ışıl ışıl parlayan gözler,ilim aşkıyla yanan ertesi gün okulu iple çeken bilim adamı adayı bir sürü gençler oldu hem de nur topu gibi:))) ... Hayırlı olsun örtü-lü/süz tüm yurdum insanına vesselam...

6 yorum:

yansıma dedi ki...

Bu arada ben yokken bloğuma uğrayan,ziyaretlerini eksik etmeyen hatta zaman zaman yorum bırakan bazen yanlışlıkla tıklayan kimi zaman bu blog da küf tuttu diye hayıflanan,arama motorlarıyla mecburen yolu düşen herkese ama herkese teşekkürü borç biliyorum:))

var olunuz:)

Râna dedi ki...

Küf tuttu diye hayıflanan:))) söyletme kardeşim sende:) ne yapalım özlüyoruz iki kelamını:)) seviyoruz seni!

Zaten olması gereken buydu. Bunca yıl insanları birbirlerine düşürdüler de ellerine ne geçti?...

Hayırlı olsun tüm kardeşlerime, Rabbim bir daha o halleri yaşatmasın, huzurunuz daim olsun.

Bitanem bayramın da mübarek olsun.

Selam ve Muhabbetle!

yansıma dedi ki...

Allah razı olsun ablacım bilmukabele,sizin blog var olsun uzun ömürlü uzun soluklu olsun,o yeter,bizim mırıldanmaları aratmıyor zaten...

Duanıza amin,bayramınız hakiki bayram olsun...

selametle.

okuyucu dedi ki...

Selamlar yansıma,
Kurban bayramını tebrik ederim.
Duaların için çok teşekkür ederim.
Allah' c.c. başarılar versin maddi/manevi, inşaallah...
Gecikme için özür dilerim.
Saygılarımla.

yansıma dedi ki...

Sevgili Okuyucu bu sayfada adınızı görmek bizi mütebessim eyledi,hayra mani önünüze ne çıkarsa bertaraf olsun...
selametle

a.y. dedi ki...

Konu ne olursa olsun mitingleri sevmiyorum.

Bu yollar yürümekle aşılmaz.